• KONTAKT
  • NËSE KENI PËR TË DENONCUAR NJË RAST ABUZIV APO KORRUPSIONI KONTAKTONI ME SMS REDAKSINË NË NUMRIN: (+355) 0682101111
Saturday, October 11, 2025
  • Login
Ekskluzive
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Telefoni Prishur
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor
No Result
View All Result
Ekskluzive
No Result
View All Result

Ura “Morandi”, një histori e gjatë tersi

August 14, 2018
in Bota, Kronike

Ajo mund të quhet dhe si ura më e “mallkuar” në Itali, ku sot shkaktoi vdekjen e dhjetëra personave. Dhe, kush ka e ka dëgjuar apo patur preferencë Gianni Morandin, yllin e muzikës italiane të viteve ’80, ta dijë që emri i saj nuk ka asnjë lidhje artistin simpatik të skenave italiane. Ajo quhet “Morandi”, për nder të inxhinierit Ricardo Morandi, njeriut që e projektoi këtë vepër infrastrukturore, e që sot ndaj tij janë drejtuar reflektorët e urrejtjes.

U deshën 4 vite për ndërtimin e urës së lartë të Genova-s, e cila u financua nga Enti Italian i Ujësjellësit. Punimet zgjatën nga viti 1963-1967, për atë që në atë kohë u quajt një vepër e rëndësishme, por që sot është kthyer në makthin e gadishullit Apenin. Versionet e rënies janë disa, duke nisur që prej amortizimit, defektit në konstrukt, e deri mbingarkesa prej trafikut apo motit me furtunë. Megjithatë, ura “Morandi” ka pasur një histori të gjatë tersi, duke u shoqëruar periodikisht me probleme.

Betoni i ngrirë në urë skadoi vetëm për pak vite dhe ajo iu nënshtrua një rikonstruksioni të herëpashershëm. Ishte ura lidhte qytetin e madh port të Genova-s me Savonën e Ventimiglia-n, por edhe pjesë të rivierës ligure. Ajo ishte një segment i autostradës A10 të superopopulluar dhe që ishin parashtruar kërkesa për ta bllokuar.

E fundit ishte 4 vjet më parë, por pjesëtarët e partisë sot në qeverisje, 5 Yjet, e kundërshtuan, duke e cilësuar si një vepër historike. Ishte e gjatë mbi 1 kolometër, ekzaktësisht 1183 metra ndërsa e lartë 90 metra. Një lartësi që ka ndihmuar mjaft edhe në lëkundjen e srukturave.

Rrëzimi ndodhi gjatë një stuhie të tmerrshme, ku pati edhe gjëmime dhe rrufe të fuqishme. Në rrjet kanë nisur – siç ndodh shpesh në historitë e tilla – shkaku të kërkohet dhe në qiell – pasi edhe atmosfera e rrëzimit ishte apokaliptike. Prokuroria ka nisur menjëherë hetimet, ndërkohë që partitë fajësojnë njëra-tjetrën. /tesheshi.com/

Next Post

"I vrava për gjakmarrje", arrestohet pas 20 vitesh autori i krimit të 2-fishtë

Aksident tragjik në Itali, shuhet në moshë të re shqiptari

Legjenda italiane: “Ronaldo na jep Championsin, Alegri është… “nona”!

“Pa emër” në Antena TV

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Kreu
  • Aktualitet
    • Kryesore
    • Kronike
    • Sociale
    • Kulture
    • Diaspora
    • Bota
  • Debat
    • Blog
    • Rekomanduar
  • Ekskluzive
  • Dosja X
  • Speciale
  • Histori
  • Nostalgji
  • Metro
  • Lifestyle
  • Kuriozitete
  • Sport
  • Humor

© Copyright 2013 Ekskluzive.al - All Rights Reserved